Zaradene Çok sükür bulaşmadım bile diziye :) türkiye gerçeklerini anlatıyo diyenlerede bir sürü kitap önerebilirim :)
Gökhan Ben Diziyi İzledim fakat üzerimde Film Konusunda hiç bir iz kalmadı.Yani Ne iyi ne de kötü bir etki aldım filimden.
.ArThuR. bn izliodum neredeyse her bölümü gsl bi diziydi bence... ama öle fanatiği fln diildim.. ama bi yerden sonra YAlan rüzgarına döndürdüler.. bıktım braktm:D
Dabulu son bölümlerde bir bölümde koptum ya. memati 3,4 kişinin üstüne yürüyor bunlar mematiye ateş ediyor 1 tane kurşun bile mematiyi bulmuyor memati birer kurşunla 3,4 kişiyi tam isabet vuruyor. :D:D böyle uçuk sahneleride vardı :D
KalkVeSavas benim ara ara baktığım bölümler oldu.çatışma sahneleri feci kolpa. sheris stone u iyi kullanamamışlar.
rapper zamanım olunca izlemeye çalışıodum güzel bi diziydi...son bölümde bu ülkede kahramanlar ya ipe ya mezara ya mapusa gitmştir dedi ve bu diziyi falan sahiplenmek isteyen ülkücülere cvp oldu biraz...yanlış anlaşılmasın ayrımcılık yapmıyorum ama bu dizi üzerinden mafyacılık kabadayıcılık oynamaya çalışanlar bi yandan da ülkücüyüm die takılıyo ya lafım ona işte....
KocumVolkan :) valla ben bu kurtlar vadisinin FANATİGİYİM :) ancak son bölümünü izlemedim ÇÜNKÜ SENARYO YAZARI ÇOOOOOOOK VEDE ÇOOOOOOOOOOK BÜYÜK BİR HATA YAPTI ;) finalden bir kaç hafta önce kurtlar vadisi ırak ı n reklamlarını bize gösterdiler ve bence bu çoook büyük bir hata, aslında şöle bi mantıklı düşünürseniz bu son bölümde herkesin saglam kalacagını ve hapse mapse girmeyecegini anlardınız ;) çğnkü polatmemati erhan ve abdülhey eger hapse fln girselerdi ıraka gidemezler di :p ben bu yüzden izlemedim son bölümü :)
cracks e bide şöle düşünebilirsin.tamam memati ve erhan açısından tamamda polat ve abdülhey devlet görevlisi.görev için gönderilmiş olabilinirdi.ama tabi o büyük hata.
Hasansas1905 zamanım oldu müdderçe izliyebiliyordum.msj lar veren bi diziydi son noktayıda iyi koydular sinema versionuda harika olcak gibi
LENNOX varya hicbir bolumu izlemedim simdiye kadar ama en son bolumunu izledim ve gercekten acayib etkilendim ve simdi tum bolumlerini cekiyorum hepsini izlemek icin...