arkadaşlar gs ile kadrom şu hepsinide transfer ettim: kalede futro diye biri ama harika şuanda 95 oldu 88 ile transfer ettim bir antrenörümü yolladım kaleci bul diye oda bunu getirdi hemde 4 yıllık sözleşmem var. sağ bekim salgado, sol bekim a.cole, göbekte ise ferdinand ve j.terry. sağ açık c.ronaldo, solaçık ronaldinho (bu arada ronaldinyoyu nerden aldım tahmin edin: isveçin göteborg takımından!!!! yani adamı işe yaramaz diye oraya postaladılar ilk sezon 2 sezon sonrada ben aldım. ön liberom hamit altıntop, forvet arkasında ballack ve forvetim ise roony ve nistelrooy. ama ben ısrarla necati ve ü.karanı oynatıyorum . başarılarım ise 5 yılımdayım ve her yıl lig şampiyonluğum, ecc şampiyonluğum ve süper kupam var ayrıca fantezi olsun diye genç oyuncular alıyorum .....