lewen_th http://img355.imageshack.us/img355/421/efsane0nk.jpg">(http://img355.imageshack.us/img355/421/efsane0nk.jpg)
vahapbuga Ellerine sağlık güzel olmuş birazcık daha uğraşmanı ve diğer nostalji forma çalışmalarını da beklerim.. Paylaştığın için teşekkürler...İyi yıllar.. Bilal
.ultrAslan. marshal logosu kücük olmus diger logolar kalitesiz ve cizgilari multiply yapsan daha ii olur...