yama falan yok ortada sadece 1 program var bu da oyunun exesini editliyor yani siz eski ayarlarınıza dönmek isterseniz (kasmadan dolayı vs) programı yeniden açıp "default" u tıklamanız yeterli
ayrıca seyirciyi açmak oyunu çok fazla kasmaz (sistem çok düşük değilse) ama ordaki grafik ayarlarını oynadıysanız (1den 5 e kadar rakamlar grafik ayarları) o zaman kasabilir ordan en uygun ayarları deneyerek bulabilirsiniz dediğim gibi sisteminiz düşükse o grafik ayarlarnı oynamayın