re: bu resmin bu konuyla pek alakasi yok hemde resimde 6-0 gibi seyler yazarsa...
niye ki abicim adam gayet güzel yapmış neden hemen alınganlık ettin ki.. gönderen de galatasaray lı demek ki beğenilmiş.. sen gs logosu yaptıında da tebrik ettik biz (ben fenerbahçeliyim) emek vermişsin bravo.. ;) tek fark sen word ile yapmışın o paint ile :)