Arkadaşlar şimdiye kadar bir sürü TSL yapıldı. Ama kimsenin aklına hiç gelmedi. Türkiye 2. Ligini yapmak. Bu bunları yapanlara soruyorum" Neden bide 2. ligi yapmıyorsunuz" hiç olmazsa sürekli aynı takımlarla oynanmaz düşme olur çıkma olur.... fln fln
SİZCE HAKSIZMIYIM!!!!!!
YETKİLİLERE DUYRULUR!!!!!!!