caner__beyy Hayır sponsoruna göre oyuncu almalısın sponsorun çok para veriyosa adam alırken salary yani futbolculrın maaşının bütçene göre belirlemelisin.böle yaparsan atılmazsın.- parada gelmez
BARON_MRT caner_beyy e katılıyorum... ve de oyundayken, hep aynı oyuncularla oynama, oyuncu değişiklileri yap, bazen farklı kadrolar çıkar.
W0LF Arkadaş eğer ciddi ciddi oynamak istiyorsan ona göre takım seç.Eğer sen 1 yıldızken Real Madrid'e Barcelona'ya Milan'a gidersen kovulursun tabii.Ben sana Ajax'ı öneriyim.Stadyum Menejeri baştan yüksek geliyor.Orda kendini yükseltebilirsin
caner__beyy Ya ilk başladıysa ajax bile fazla olur bence ilk başladıysan fransa liginden ajaccioya git ben öyle yapmıştım sonrada geliştim.şu anda arsenaldayım son sezonum ikinciye bitircem manager modu....:D:D
kral 1905 bak dostum fıfax_tickets_price_patch diye bir yama var onu bul bilet fiyatlarınıda hıgh seç problemin çözülür
Talha86 Dedikleri gibi önceleri düşük takımları seçip sadece yıldızını artırabilirsin. Bunun sonucunda yeni takım seçtiğinde daha iyi sponsorlarla anlaşırsın. Yanlız şunu unutma. Diyelim ki sen eski takımında 300.000 para biriktirdin. Yeni takıma geçerken bu paranın düşük bir kısmı seninle gelir. Aynı şey antrenörlerin için de geçerli. Mesela stadyum antrenörünü 10. seviyeye getirdin. Yeni seçtiğin takımda bu 10 olacak anlamına gelmez. Her takımın farklı seviyeleri var ve gerçekten bu işi zor yapmışlar. Kolay gelsin.