Orjinal Mesajı Yazan: molotow
güzel olmuşlar fakat senden bi istek pascal nouma menü yaparmısın?..
eline sağlık.. başarılar,
yakın zamanda sınavlarım bitecek ve çok güzel bir full bjk menü yapacam az kaldı , onda noumada olcak o da ,bu da şu da kimi istersen herkez olcak herkes olcak sadece nouma olan bir menünün tadı çıkmaz böyle daha iyi, pascalın tombala pozunuda koyucam :D ...