Kıraç eski unutulmaya yüz tutmuş anadolu türkülerini bozmadan gençlere sevdirebilen bir şarkıcıdır şu zamanda yaptığı müzik ve elde ettiği başarı kolay değildir siz tanımıyor olabilirsiniz ama baya bir kitlesi vardır onun bukadar hafifa almayın adamı. Bir anda adamı mahallenin delisi yerine koydunuz petek dinçözden bahsediyorsunuz sanki ayrıca ben bu adamın bu tip bir röportajını ikinci sefer görüyorum ilkindede yanlış hatırlamıyorsam SANATÇI olma ile ilgili örnekler vermişti yine magazin dünyanımızdaki hülya avşar gülben ergen gibi 'SANATCILARI'üzerine alınmışlardı baya konuşulmuştu.Ben o zamanda doru sölediğine inanıyordum ve bunu sırf göz önünde olmak için yapmadığına eminim yeni yetme birisi değil çünkü bu adam kaç senedir albüm yapıyor ve beğeniliyorda.
Arkadaşın biri 'okadar kolaysa turkce bi sarkiyla meshur olmak yapsin oda soylesinde tarkan gibi alkisliyalim...' dedi işte adamın bahsettiği bu sırf meşhur olmak veya o euro vision denen dandirik yarışmada birinci olmak için dilinden vaz geçmemelisin sen meşhur oldun diyelim iki sene sonra ortalığın komple ingilizce şarkı ile dolmamasını kim garanti edebilir ?kimse tabiki tarkanı hepimiz alkışlıyoruz bu dünyada meşhur olma olayı ülkenin dünya müzik piyasasındaki yeri ile ilgilidir malesef Türkiyede çok alt sınıflardadır.
Son olarak hip hop rap tarzı müzikler konusunda ise birşey söylemek istemiyorum ama bunu kesinlikle rock müzik ile karşılaştırmamaılıyız