Garip ama gerçek
Sergen Yalçın ilginç açıklamalarda bulundu: 'Yine gönderilecekler listesindeyim. Alıştım artık, gülüp geçiyorum...'
‘İdmanla topçu olunmaz’
“Kariyerim boyunca, özellikle de son iki yıldır ‘kaytarıyor’ diyorlar. Devre arasında bütün arkadaşlarım tatil yaptı, ben ise çalıştım. Çünkü sakatlıktan yeni çıktım ve kampa ancak böyle hazır gelebilirdim. Ancak şunu herkes bilmeli: Sadece idman yaparak futbol oynanmaz. Bazı çok bilmişler, beni ‘çalışmıyor’ diye eleştiriyor. Ben, gerektiği kadar çalışıyorum. Antrenman yapmakla iyi futbolcu olunmaz ki! Bunu diyenler 24 saat çalışsın, ben bir sene idman yapmayayım. Sonra çıkıp kapışalım, bakalım kim iyi?