Brand , Duncan , Nowitzki , Garnett <------ bu 4'ünün bu sene seçilmesi garanti... Geriye 2 aday kalıyo onlar da Memo & Gasol... Memo bu yıl süper işler yaptı ama bence biz ne kadar çok oy atarsak atalım bu onun All-Star olmasını sağlayamayacak maalesef... Yao kesin yok , Camby'nin oynama ihtimali çok az da olsa var ama ikisi oynamasa bile Duncan ilk 5'te center olarak başlar...