Cambaz Ben çok nadir de olsa şöyle bir hata alıyorum 2 resetten sonra düzeliyo.Acaba bu bana ilerde sorun yaşatır mı?? http://img505.imageshack.us/img505/2843/hata9re.jpg
general2442 2 gün önce aynı hatayı bendede veriyordu Bilen birini çağırdım bu hata bilgisayara giren trojan benzeri bişeyden olur dedi dün mecburen format attım
Venom trojandir hatta trojan diil virüs'tür... bi kaç anti-virüs programıyla full system scan yap düzelmezse format at
Gökhan Bu virüs bir ara çok yaygındı. çözüm olarak microsoft sitesinde bir yama vardı güvenlikle ilgili ama şimdi hatırlayamıyorum ama orda kesin çözüm ;)
_gunes_ virüsün adı sasser bilgisayarını bu virüse karşı koruman için stinger adlı mcafee nin çıkardığı programı kullanmanı tavsiye ederim
Kokane eger dosyayi bulamadan kapatiyorsa, start - calistir - "shutsown -a" yaz. Gecici olarak kapaniyor. Microsoft sitesinde sasser'i arat. Kolay gelsin.
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: Kokane eger dosyayi bulamadan kapatiyorsa, start - calistir - "shutsown -a" yaz. Gecici olarak kapaniyor. Microsoft sitesinde sasser'i arat. Kolay gelsin. evet doğru programın adı sasser removal idi:)
cracks heheh bu hata deli ediodu bei.sonra biraz arştırdım buldum:) internettte bunu önleyici programlar var.biraz araştırırsan bulursun.
cracks biraz araştırdım http://support.microsoft.com/?kbid=823980 ahanda bunlarkla yok edersin http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/data/w32.blaster.worm.removal.tool.html http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixBlast.exe microsoftun yayınladıı patch http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=en&familyid=2354406c-c5b6-44ac-9532-3de40f69c074 virüsle ilgili bi haber http://www.ntvmsnbc.com/news/228454.asp yeter heral
YeshiL Bunun Yüzünden Bayramın 1. Günü Gece 3'e Kadar Kaldım 2. Günü İse Gece 1'e Kadar Kaldım. 3 Günü 9 Saat Kesintisiz Format Attım. 4. Günü Son Çare Olarak Spyware Deepfreze avast Kurdum Allah Nazardan Korusun O Günden Sonra Bişey Yok. Yani Çooook Tehlikeli Bişey Çeken Bilir...
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ şimdi de benim başıma geldi:) saol hamit :D:D:D:D sırayla bulaşıo galiba millete:D:p