Conquerors oynamak istenyenler olup da oyuncu bulamayanlar için bir konu açayım. Ne de olsa bende bu kategorideyim. Fısat buldukça, özellikle hafta sonları bu oyun ile sabahlamak iyi olur kanısındayım.
AOE: III benim pek hoşuma gitmedi ama bilmem siz ne düşünüyorsunuz bu konuda. Conquerors hala en çok oynadığım RTS oyunu.
Eğer oynamak isteyenler olursa buradan mesajlaşabiliriz.