phatuphatu arkadaşlar bu konu geçen sene hayal kırıklıı ile sona erdi ve şu an realin asıl olarak 5-6 tane dünyaca ünlü forweti var...necati böle bi takımda oynamayı hakeden bir futbolcu ama bu çok eski bir haber ilk sayfada görünce heyecanlandım gene mi dedim ama neco oraya bu şartlarda gitmez gitsede oynayamaz ama real seviyesinde bi takımı sonuna kadar hakeden biri necati bakmayın formsuzluuna o iyi kaliteli bir futbolcu...
mertergs Orjinal Mesajı Yazan: Makaay yahu bülent tulun cok dogru dürüst bi adammıs gibi tamam bülent tuluna inanmayabilirsin ama bunlar basit konu değil kolay yalan sölenemez cnnde gösterildiği içinde ben daha doru buluyorum tek bu açıklama olsa bende inanmazdım
phatuphatu Orjinal Mesajı Yazan: 7.BuRaK Necati kim Real kim ya :) :mad: yaw bu konu çoktan kapandı 1 yıl geçti biri bi mesaj attı üst sayfaya taşındı herkes sanıoki konu tekrar gündeme geldi yok böle bişi konunun kilitlenmesi lazım...
Makaay Orjinal Mesajı Yazan: mertergs Orjinal Mesajı Yazan: Makaay yahu bülent tulun cok dogru dürüst bi adammıs gibi tamam bülent tuluna inanmayabilirsin ama bunlar basit konu değil kolay yalan sölenemez cnnde gösterildiği içinde ben daha doru buluyorum tek bu açıklama olsa bende inanmazdım cnn turk olmasın o? cnn ile cnn turkü de bir tutmuyorsunuz heralde :rolleyes:
10UR Harbi. GS'liyim. Tamma MAdrid'de son yıllarda ciddi çöküntüde. Ama Necati o kadarda iyi değil. Karan desen belkiiii yerim ama Necati.. YOK!
RubenMartin Yaw eski başlık zaten.. Ama TR de hiç bir topçu Real e transfer olamaz, hayal kurmayalım.. Ligimiz belli, takımlarımızın hali ortada zart zurt..
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: 10UR Baliç sanırsam olmuştu. ben zaten şu anki durumdan bahsediyorum.. baliç ise tamamen o anki real t.d. (ismini hatırlamıyorum) kontenjanından yararlanarak gitmişti... gitti zaten bir şeyde yapamadı..
badboy_t Gs li arkadaşlara söylüyorum kışkırma felanda değildir ; real illede alacaksa ocak ayını bekler ve bedavaya alır Gs ye de 5 kuruş ödemez.çünkü yanılmıyorsam kontratı ocakta bitiyor.