ya arkadaşlar şu pes3 teki direk sesi manyaktı.
Onu pes5 e nası koycaz?
Siz bana pes5 de ses dosyasının içinde direk sesi
olup olmadığını varsa dosyanın adını gonderin ben yaparım...
Lutfen bilen varsa yazsın...
COOOOOOOOK guseldi pe3 teki, oyuna acayip heycan katıyodu :( :( :(