PES 5 de oyun yapımından dolayı save sorunu var heralde..bi örnek vereyim.Ben abimle her zaman konami-cup turnuvası açarız ve 32 takım seçeriz..Bu takımların her maçını sadece ikimiz oynarız.Sorunla burda karşılaştım.Şöle 20-30 maç belki daha fazla veya az bi maç yapıyoruz.Bunu zamanla yapıyoruz save leyerek tabiki..bir gün bidaha maç yapalım diye aynı kupamızı load dan açmaya çalışıyoruz.Kupa açılıyor fakat tam maça başlayacağımız zaman yani start menüleri geldiği zaman oyun kilitleniyor..Böylellikle bilgisayara restart atmak zorunda kalıyorumoyundan hiçbir şekilde çıkmama izin vermiyor..Sadece bununla sınırlı olsa ii.Oyun bu anda sanki tüm kayıtların adreslerini
unutuyor..Restartan sonra tekrar oyuna girdiğimizde tekrar kupanın startına kadar anca gelebiliyoruz .Bu sadece kupa save ine girdiğimizde olmuyor..Herhangi bir gol veya league kaydını açtığımızdada aynı sorunu görüyoruz..Yani PC yine kilitleniyor..Bilgisayara restart atmak zorunda kalıyorum..Çözümünü ise tüm save
dosyalarını silemk ve oyunu yeniden kurmak oluyor..Buda bizi deliye döndürüyor.
.Ya ağız tadıyla bi kupa bitiremedik.(Bu nedenle PES 4 ü özledim ..only a joke..PES 4 de böle bi sorunla hiç karşılaşmadım) Eğer bu sorunla karşılaşan ve save dosyalarının kayıtlarını silemden çözebilen kişilerden yardım istiyorum...hepinize tekrar saygılar....