medo1907 sizler yeni katılmışsınız kuralları bilmiyorsuuz ya da işleyişi diyelim bi dosya paylaşılacaksa herkese iletilir bu devlet sırrı vermiyosunuz
marlboro man tamamda sen soylickmisin bana nasıl oldugunu istersen yolla oke mailime senden cvp bekliyorum
marlboro man bana da gelmedi arkadaslar yani gelse adam gondermediki bana henuz gonderirise soylerim hepinize olmadı kendimiz buluruz
Kerem arkadaşlar unidb v4.00 'ı açın vede fifa.db yi microsoft access'e çevirin anladız sonrada onu açın ce sponsor tablosundan ayarlayıp yine unidb ile oyuna koyun
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Celo arkadaslar bu unidb nası kullanılıo yani nası fifa.db yi microsoft access'e çevircez??? Fifa Yamaları Forumunda Unidb Sorunları Adlı Konuda Derdine Derman Bulabilirsin ;)
gencomer1 ya casus verdigin seyi indirdim ama nereye kopyalayacagımı bilmiyorum abi yaa soylersen sevinirim