arkadaşlar fm 2006 da her zaman kullandığım save game birden bire hata verdi hatada kayıtlı oyun açılamıyor diyor neden olabilir. save game çok önemliydi benim için eğer bilen varsa lütfen yardım etsin. Size hatanın ingilizcesini de veriyim.
THE SAVE GAME COULD NOT BE LOADED