gkan Bu msj yazmamın nedeni birilerininde ps2 için uğraştığını görmeniz için..... Çoook yakın bi patch yayınlıyacam Ondan önce ilk görüntüler ilk görüntüde kahramanımızı gs forması giyiyor... 2. olarak ayar bölümü...
gkan Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 obaa sabırsızlık la bekliyoruz gökhan kardeş Sağol mustafa :) Eh işte pes5 ve we9 dan fırsat olduğunca uğraşmaya çalışıyom. Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... güzele benzio ama.. brasdaha ss koyar msn?:D bide daha net olsn..:D 1-2 hafta sonra falan yeni ss ler atarım.....
gkan Orjinal Mesajı Yazan: ismet_nash resimler açılmıo bende mi sorun war ??? sende bi problem olabilir.Resimler gözüküyo