Sphear, Horvath, Victoria ve Felipe davaları sonucunda bu oyunculara 2 milyon doların üzerinde tazminat vermeye mahkum edilen Galatasaray’ın, FIFA’ya 31 Aralık’a kadar ödeme yapması gerekiyor. Şu anda maddi kriz içinde olan Cim Bom’un parayı yatırmaması halinde, şok bir yaptırımla karşılaşacağı ortaya çıktı. FIFA parayı alamaması halinde Türkiye Futbol Federasyonu’na bir yazı yollayarak, Galatasaray’a ‘Puan silme’ cezası verilmesini talep edecek. Bu durumda da lider Fenerbahçe ile aradaki 4 puanlık fark daha da büyüyecek.
"Kulübün kasasında 1 lira bile yok"
Adının açıklanmasını istemeyen bir yönetici konuyla ilgili olarak, “Kulübün kasasında bir lira bile yok. Riva projesine ‘hayır’ diyenler büyük bir vebalin altına girmiştir