ggurak Merhaba arkadaşlar. Hepimizin tanıdığı Juce, PES5'e detaylı grafikleri ve tribünlere seyircileri getiren lodmixer programının 1.5 sürümüne Master League ve League modlarında hava koşullarını değiştirmeye izin veren bir seçenek eklemiş. http://rapidshare.de/files/9830230/lodmixer-1_5.zip.html
ggurak lodmixer 1.6 versiyon... Juce bu versiyonda Master League üzerinde daha da kontrol sahibi olmamızı sağlamış: maçlara gelen seyirci adedi, maç efektleri, stad seçimleri vs... http://rapidshare.de/files/9770113/lodmixer-1_6.zip.html
digimax_x hata vermesi imkansız. eğer oyundaysanhata verebilir. yada oyun c-den farklı bir dizindeysede hata verebilir..
erdenerus mesaj yazdığın için teşekkür ederim ama bilgisayar dünyasında " imposible is nothink" biliyosun.oyun dizini c de ve ayrıca başka 2 bilgisayarda da denedim olmuyo
uA_serkan program gayet güzel ve sorunsuz çalıyor beyler..ve hakkaten işe yarıyor.bu arada sisteminiz iyi değil se seçenekleri 1 yapmayın 2 yada 3 sistem i,yise kepsini 1 yapın ve random /season deyin oyunun keyfine varın..