Evet iste 2003 yilin oyunu secilen Call of Duty nin
2.versiyonuda cikti oyunun 1.versiyonunu bitirmistim
aslinda tesadüfen oynadim oyunu :p ve sonra hosuma gitmeye basladi
ve bitirdim oyunu ve simdikde sira 2. versionunda daha yarisindayim oyunun ama gercektende ben böle oyun görmedim cok güzel bi oyun Nazilere karsi savas :p
ve bana göre istastikler böle:
Grafik: 97%
Zevk: 100%
Gercekci: 100%
Ve bi kac tene Screen bence hemen alin ve oynayin

