SenSizZz http://img453.imageshack.us/img453/4108/hata6ap.jpg bakın şuna arkadaşlar alla aşkına game grapics studio dan deiştirdim afs explorerle importladım sonuç yukarıdaki resimdeki gibi neden oluyor acaba bi yardım edermisiniz ??? lütfen :(
SenSizZz Peki çözüm olarak ne önerirsiniz ??? bmp ile yapmıştım jpg ye mi çevirim ?? bu arada çok saol abi:)
Black God yok şöle yap , o dosyayı e text den export et masaüstüne , sonra we picture decoder ile aç o dosyayı , resmi import et , sonra save as de ve o save as dediğin dosyayı dkz studio veya graphic le at
SenSizZz peki onu nerden bulabilirim abi bi link verirmisin lütfen:)abi gerçekten tek şlgilenen sensin çok saol :) sen bu işin uzmanısın galiba :)
SenSizZz abi olmadı yine aynı dkz studio ile önec o str dosyasını masaüstüne export ettim sonra WEPictureDecoder ile düzenledim ama sonuç deişmedi hani açılıyor diyoya o ekranda sağ alt köşedekini deiştirmek istedim ilk olarak olmadı mlütfen yardım :(
SenSizZz ya bi bakın yaptıgım şey bu resim sadece :) bunun boyut sorunu oldugunu sanmıyorum lütfen yardımmmmm . . . SORUN; şimdiden teşekkürler . ..
SenSizZz arkadaşlar bu sorunun neden oldugunu buldum m ama çözümünü bulamadım :( sorun paint ve photoshop 6.0 dan editlediğim içinmiş direk wepicturedecoder den editlediğim zaman bişey olmuyo ama onunda sadece kalemi var siz hangi programla editliyorsunuz ? export ettiğim resim dosyasını editledikten sonra import ediyorum çalışmıyo ama eexport etmeden kalemle bir iki oynama yapınca oluyo :) yardın ols