RubenMartin bende hattrick e üye oldum... bakalım nasılmış.. 10 12 gün bekleyeceğim sanırım.. yeni üyelere önerileriniz nedir?:cool:
Dark_Blue Bir kere Ruben Martin Üye olmak için yanlış zamanı seçtin:) Sezon bu hafta bitiyo üyeliğini onaylatmak biraz geç sürebilir... alputku7@gmail.com--->>>msn Gel buraya yardım ederim;)
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: dark_blue Bir kere Ruben Martin Üye olmak için yanlış zamanı seçtin:) Sezon bu hafta bitiyo üyeliğini onaylatmak biraz geç sürebilir... alputku7@gmail.com--->>>msn Gel buraya yardım ederim;) takımı alayım ben uğrarım... :)
ibrahim1905 qurbaa cım bencede forza sokker maç izlemek ücretsiz.maç izlerken insanda müthiş bi heyecan oluyor.kaçan golleri görmek falan ht ye bin basar ne o öyle yok gol kaçırdınız önemli olan golün nasıl kaçtıını görmek buda sokkerda mevcut ayrıca superbamm sende boş durmuon ayrıca sokkerda nicikim :Acvi