SkyJacker. arkadaşlar fifa06 yı açınca loada giriyorum ordan manager-fifa06 adlı kayıtlı oyunumu açıyorum basar basmaz masaüstüne atıyor hiçbir yama yüklü değil oyunu silip tekrar kurdum yine aynı ne yapmam gerekir?