kac senedir alismisim scoutla oynamaya busene dudak bukerek basladim fmye ve kendi tecrubelerimle oyuncular aldim ve cokda hayrini gordum cok mutlu oldum...
acikcasi oyunda fmscoutun olmamasi beni basta uzmustu ama baktim iyi gidiyorum bozmayayim dedim.. sonra takimimi scouttan kontrol edince bir baktim ratingler bayagi asagida..oysa cogu harikalar yaratti..
keyfim kacti.. ben kendime guvenmeye karar verdim..
sahsen daha zevkli oluyor.. aldigin bir oyuncunun nasil cikacagini izleyip gormek daha heyecanli ve daha gercekci bence...
yinede camiaya hayirli olsun tabi :)