Arkadaşlar benim kullandığım gamepad in markası SNOPY,
Alırken sadece şuna dikkat ettim PS2 konsollarıyla aynı tuş yapısına sahip.
Böylece hem PS2 nin sağladığı rahat tuş kombinasyonunu ayarlıyorum.
Kısacası şu ilkayjagger arkadaşımızın kullandığı logitech de aynı tuş takımına sahipse onu al derim, çünkü logitech microsoft tan sonra oyun konsollarında 1 numaradır hatta microsofttan bile ileridir. Ben saedece SNOPY bulabildim. Yalnız pes5 te titreşim yok bilgin olsun. Titreşimli olmasa da olur o yüzden.
Foruma çok sık girmiyorum ve konular çok fazla olduğu için tekrar cevap yazamıyorum her konuya, bunu da tesadüfen gördüm, affedin.
Saygılar!