bladeufuk bende burdan indirdigim we_turka_3 var bunda beni okuda kitserver i bi dosyanın içine koyun diyor hangi dosyanın içine koycaz bu arada koycaz lafını kötü anlamda anlamayın
ozki ya ben bu pes4 yamalarını indiremiyorum indir diyorum sayfa açılıyor hiç bişey gelmiyor cevaplarınızı bekliyorum....
t_m_a_c Orjinal Mesajı Yazan: ozki ya ben bu pes4 yamalarını indiremiyorum indir diyorum sayfa açılıyor hiç bişey gelmiyor cevaplarınızı bekliyorum.... aynı şeyden şikayetçiyim
demirdersim ya kardeşim bu linklerin sorumlusu bekçisi yokmu bari msn den gönerin oyun oynama hakkımızı elimizden alıyorlar bir pes fanatiği olarak kınıyorum sırf hava başka bi şey yok