töbe töbe yaaaa....
bi mesaj üstü bile okumuyosunuz
KONUNUN BAŞLIĞI: EKRAN KARTI SORUNU
"ekran kartınız ne?"
ya da "pes5 i sorunsuz oynayabiliyor musunuz" diil...!!!
bundan sonra bu konuya sadece çözüm üretecekseniz yazın yaa...
ekran kartınızı gidin başka yerlerde övün!!!!!