sekobaba problem writing LOD İNFO this file: C:Program FilesKONAMIPro Evolution Soccer 5PES5.exe böyle bir mesaj çikiyor anlayamadim yardim edin benim oyunum ama orda kurulu
fatal-36 bu programi indir asagida show crowd on all cameras aktiv et save e bas, problemin cözülür. http://rapidshare.de/files/9873269/lodmixer-1_6.rar.html
digimax_x bence bu senenin en büyük patch olayını by juce gerçekleştirmiştir.. oyundaki çok önemli 2 hatayı düzeltmiş ve konamiyi bu rezillikten kurtarmıştır..
nanickk fatal-36 kardeş çok teşekkür ediyorum. Önceki versiyonu çalışmıyordu. Bu versiyon hem daha ayrıntılı hem de çalışıyor. çok sağol...
erdenerus ya arkadaşlar gene aynı hatayı veriyo bende (başka bilgisayarda da denedim olmuyo) ne yapmam lazım bi mesaj yazarsanız sevinirim
amanbeus oyuna giriyorum.tam başlıycam.takım ayarlarını yaparken kitlenip oyudan çıkıyor.nasıl çözebilirim bu sorunu.msjı özele atarsanız sevinirim
Emptyrean pes5.exe dosyası salt okunur olmasın? eğer öyleyse bu lodmixer'ın hata vermesine yol açabilir.