Nadir kardeş pes 4 teki uyumlu değil zaten ispanyol spiker oyunda var pes 5 te neredemi hani sanal bi cd oluşuyorya F sürücüsü orayı aç program files/Konami/Dat işte orada ispanyol(s_sound)italyan(i_sound)alman ve fransızda var tabi tavsiyem fransız olanı pes4 teki gibi değil ispanyol fransızın anlatımı daha iyi olmuş ve yorumcunun kolay gelsin