arkadaşlar oyunda 2010 yılına geldim ama bugün tam oyunu açacakken save dosyamı açmadı yüklenemedi fln dedi. ama diğer save dosyalarını açıo onlarda 2005te save edilmiş bende bi türkçe patch var turkpostalın yaptığı bi patch ya lütfen yardım edin forumu gesdim ama bi çözüm bulamadım lütfen ben bu dosyayı açmayalım yardım edin..