suptortion arkadaş lar ben annayamadım nedir fifa nın bu foller le derdi yaaa...adamalar yıılardır follere çare bulmadı...si zhiç folsüz yada bi kaç follü maç gördünüz mü yaaa..yaaa daha çok geliştirmesini beklerken niye kaldırırsın ki D tuşunda ki masum folleri...inanılmaz bişi yaaaaa...PES doğrusu yaniii
KennyOii 2gündür pes we oynuyorum foul görmekten çıldırdım artık o kadar söyliyim sana..foullerde cidden fifa çok daha üstün zaten çok ciddiyim
karatekamil beyler harbici pes te çok faul çalıyor karı oyunu ounamıyoruzki biz ingiltere liginde kolay kolay faul dahi vermiyorlar fifa faullerde çok üstün üstelik fifada hakemler ofsaytlarda, faullerde hatada yapıyorlar
BARON_MRT PES ve WE bilgisayarda güzel oynanmıyodu(en iyi ps de zevk alınıyodu) bu sene öyle bi yapmışlarki ARTIK ps de bile zevk alınmıyor. adama X ile topu almak için dokunuyosun FAUL. top sendeyken 2 li mücadeleye giriyosun, karşı tarafa faul çalınıyo. oyun o kadar soğuyoki, bırakın zevki bilgisayarınızı da ps nizi parçalayasınız geliyo EN İYİ FIFA 06 bence :s
KennyOii we ve pes'te eskiden (bir fifacı olarak söylüyorum bunu) arkadan kaymadıkça kart vermez kaymadıkça foul bile çalmazdı..umarım grafiklerinden anladığım kadarıyla bu oyuna yakışır bi foul anlayışı yaparlar pescilerde zevk alır fifacılarda
suptortion arkadaşlar pes konusunda haklısınız ama düşünün bi kere hiç foul kullanmadan 20 dakka maç yapıyorum yaa...ne güzel free kick yapmışlar nihayet oksuz falan ama freekick kullanamadan maç kapattığım oluyo..neyse yorumlar için saolun yinede...
shevchenko7 mesala ben 1 yarı yenik oynuyorsam 2 yarı foul yapmakta ustayımdır ama bazen yendiğimde oluyo yani ofsayt taktiği her atak ofsayt turnuva oynuyorsanız denemeyin
Kokane Fifada bayagi bi faul yapiyorum ve bana yapiliyor. Zaten oyun zorlasirsa mecbur kaliyorsun faul yapmaya adami durdurmak icin. O "d" olayi, ilk basta bende cözemedim, hizli kosarken islemiyor. Normal kosarken oluyor. El de var bu sene. Kalecide faul yapiyor, bikac penalti aldim öyle. Bence gittikce güzellesiyor oyun.