emirgiresunlu ispanyol takımlarının avrupa kupasında ki forma numarası sorununu düzeltiyomu? veya nası düzelioyo bu bilen varsa uyuz oldum oyuna....
NapStaR makaay hocam 6.0.2yi kurdum ama crack sorun uvar dtoolsdan tekrar yapınca bu sefer tekrar eski haline dönüyo yardım pls ..
GencFB33 arkadaşlar 6.2 patchi yükledim ama hala 2.ligde 2 yabancı futbolcu oynatılıyor. sizde karşılaştınızmı. galiba bu hata düzeltilmemiş.saygılar.
klebertem ya bende 6.0.1 i yükledim ve crack sorunu weriyor.ve eski halinede getiremedim.silmeyi fln da denedim olmuyor.bu 6.0.2 yi yüklesem yine aynı sorun olucak onu nasıl düzeltebilirim?? aciil yardım edin lüften fm krizine girdmmmm..!!
Hauta1n Bnece en büyük özellik oyuncuyu kiradan çağırabilbe özelliği olmuş.bunu 6.0.2'de yaptılar dimi
Shevchenko Orjinal Mesajı Yazan: Hellboy Bnece en büyük özellik oyuncuyu kiradan çağırabilbe özelliği olmuş.bunu 6.0.2'de yaptılar dimi O ben bildim bileli var kiralık sözleşme maddesinde geri çağırma diye bişey var eğer kontratta o varsa geri çağırabiliyosun
pepe Orjinal Mesajı Yazan: klebertem ya bende 6.0.1 i yükledim ve crack sorunu weriyor.ve eski halinede getiremedim.silmeyi fln da denedim olmuyor.bu 6.0.2 yi yüklesem yine aynı sorun olucak onu nasıl düzeltebilirim?? aciil yardım edin lüften fm krizine girdmmmm..!! 6.0.1 için exe dosyası var. onu da kurman gerekiyor. yada direk 6.0.1 kurmadan direk 6.0.2 yi yeter.
pepe Orjinal Mesajı Yazan: skoklucan iki sorum olacak bilen arkadaşlar ilgilenilerse sevinirim. 1-Cd'lerde bildiğiniz FM2006 ( hiç bir yama yüklenmemiş hali ) yükledikten sonra direk 6.0.2 yi kursak yeterli oluyor mu yoksa önce 6.0.1 i falan da kurmak lazım mı? 2-Makaay'ın yapmış olduğu yama buna uyumlu mu? Bu soruyu Barış abi cevaplar heralde :) tşkler.. 6.0.2 yi direk kurabiliyorsun makaayın yapmış olduğu yama ile uyumlu değil. değişiklikler oluyor.(örnek vermek gerekirse tsl liginde ayın teknik direktörü falan ödüller yok mesela başka değişikliklerde var.
pepe Orjinal Mesajı Yazan: sendersonamca bende fm kopya d-tools la oynuyorum yüklersem sorun yaratırmı sorun olmuyor. aynen bende de öyle..