Ben fenerbahceyi almıştım.ve editördende parayı yükselttim biraz:p yeni oyun açtım yönetim benden yıldız transfer istedi ama ben öyle bir dünya yıldızı alamadım sonra aziz yıldırım yapılan transferlerden memnun değil dedi ertesi gün fenerbahçe aziz yıldırım sayesinde kakayla 65milyon paunda anlaştı dedi bir gün sonrada kaka fenere katıldı.Param -4milyon paunda düştü ama kaka süper oynuyor