denizertuncay Ben fenerbahceyi almıştım.ve editördende parayı yükselttim biraz:p yeni oyun açtım yönetim benden yıldız transfer istedi ama ben öyle bir dünya yıldızı alamadım sonra aziz yıldırım yapılan transferlerden memnun değil dedi ertesi gün fenerbahçe aziz yıldırım sayesinde kakayla 65milyon paunda anlaştı dedi bir gün sonrada kaka fenere katıldı.Paral -4milyon paunda düştü ama kaka süper oynuyor
djlion55 benimde başıma geldi newcastldayım bende yıldın futbılcu istedi başkan almadım bana chivu ve kaleci ochao yu aldı:D
hodo Aynısı bana da oldu, elimde 5 sezonda toplam 250 gol atmış, Kezman, 1,5 sezonda 80 gol atmış Drogba varken, bana Z. İbrahimoviç ve Chivu yu aldı...