ronaldinho1905 Arkadaşlar San Marino gibi takımlarla uğraştık peki şimdi K.Erciyes takımyla Avrupa kupalarında neler yapabilyorsunz?(Abi Fildişi saillerine iyi takım dediniz alın size) Ben Uefa kupasında çeyrek final oynadım