allah rızası için biri şu pes 5 in jeostick düzenini anlatabilirmi? pes 4 tekinin aynısı yapıyorum ama serbest vuruslarda topu adamın önüne bir türlü acamıyorum.yani R3 kombinasyonu calısmıyor.ama pes4 te gayet güzel oluyor.cıldıracam ya.bilen varsa lütfen diyorum...tşk..