dragonefem fifa 2006 3 kişi multi oynanırmı? nasıl yapacaz? 2kişi oynuyoruz fakat bir arkadaş daha girmek istiyor bunu nasıl yapabiliriz
zeus_87 Fifa 06 neden 2 kişiden fazla kişiyle oynanmıyor? Arkadaşlarla internet cafede 4 kişilik Fifa 06 oynayalım dedik ve ben oyunu kurdum. Arkadaşımın biri kurduğum oyuna girdiğinde oyun başladı ve diğer arkadaşlar giremedi. Nedeni bilen var mı?
zeus_87 Fifa 06 neden 2 kişiden fazla kişiyle oynanmıyor? Arkadaşlarla internet cafede 4 kişilik Fifa 06 oynayalım dedik ve ben oyunu kurdum. Arkadaşımın biri kurduğum oyuna girdiğinde oyun başladı ve diğer arkadaşlar giremedi. Nedeni bilen var mı?
tayti Bu sorunla bende karşılaştım fifa 2005 çok güsel 4 kişi oynuyoduk 06 da ise bu özelliği kaldırmışlar. 06 nın tek dezavantajı bence bu 4 kişi oynanamayışı bu yönden - puan verdim ama oyun süpeeer simulasyon olarak gün geçtikte ea iyi işler yapıyo.