ardamert Bence kobe bryant çünkü adam her şeyi yapabiliyor.Smaç basıyor,blok koyuyor,ribaunt alıyor,top çalıyor,asist yapıyor.
azrail92 arkadaşlar ben ce en iyi oyncu dominiqe wilkins 80 lerin all starıyla maç yapanlar bilir adam her yerde kolaylıkla smaç atabiliyor tam bir smaç canavarı abdul jabbar da iyi sayılı smaç ve öz blokları feci bikerisinde superstarla 15 blok atmıştım!