wrod-o ben bi elektro alacam ama Washburn X 10 ile Cort'un X serisi (sanırım X-2) arasında kaldım......hangisini tavsiye edersiniz? not:iki gitar da 200$ . Washburn bi humbucker iki single.Cort iki humbucker.
satanic_soprano aga ne tarz muzık yapıcana baglı ama ben cıft humbuckerlı cortu tercıh et derım...ıkısıde aynı ozellıklerde olsaydı washburn derdım sana ama sesı daha ıyı alabılen cıft humbuckerdır oke sen bılırsın