Trabzonlu_0661 Usaklar biri habriya tezahurat koysun yavvv...herkes gs fb bjk tezahuratı yapıyor ama _FC TRABZONSPOR_ tezahuratı yapan heççç yok.... bari siz edun da pes 5 kursagumuzda kalmasunn .... bekliyorum :,( :,( :,( :,( :,(