eeee pes yani..... 10 saniye bile disimizi sıkamadık ... hakeminde düdügü nefesine kacmıs herhal ankarasporun her pozisyonuna faul verdi ve hakemler gene sattıııııı .... metin tokat 'tan sonra bi TOKATTA mustafa culcudan geldi..gider ayak bok yoluna sürdü bizi ......
NEFRET EDİYORUM TÜRK HAKEMLERİNDEN BIKTIM YAV HER MACTA KESİN YANLIS BİSEYLER VERİP MACLARIMIZIN KADERİNİ BOZUYORLAR....:mad: :mad: :mad: :mad:
en barizide musa büyük 'ün sarı kartı var ve kesin sarı kartlık diyer pozisyonu vermiyerek ankarasporu rahatlattı :mad: :mad: :mad: