geçen internetten bi tane yazı karakteri indirmiştim.hatta birkaç tane.onları msn de kullanıyordum.ne alakaysa bütün bilgisayarın yazı tipi değişti.ben şimdi bunu eski haline nasıl getirecem?o yüklediğin font larıda sildim bu arada ama genede bi şii değişmedi...:,(