Albüm hakkında yazmayacağım ama RAMMSTEIN'ın yeni videosu Rosenrot(aslında yeni değil ama şimdi yazdığım için yeni oldu:D) hakkında düşüncesi olan var mı? Bence güzelbir çalışma olmuş. Daha önce Links 2-3-4 ve Mein Teil'ın videolarını çeken yönetmen Zoran Bihac yine güzel bir çalışma ortaya çıkarmış(Mein Teil'ı pek beğenmemiştim gerçi).