2 dakkalık deilde bizim bu defans çok yapıyor bu aptallıkları.. bolton,zenit,fenerbahçe ve aklıma gelmeyen diğer maçlar.. 3-0 öne geçsek te ben korkarım bu saatten sonra açıkçası. Skoru korumak gibi bi yeteneğimiz yok malesef ocakta ronaldo gibi bir defans(stoper) oyuncusu ve çok kaliteli 2 forwet lazım, ahmet dursun, veysel, pancu, youla, ailton bu formayı haketmiyorlar.. veysel youla bizim kurtarıcımız olmamalı ya...