Arkadaşlar ben fifa 06 yı kurdum ancak menüler kendi kendilerine değişiyor. Bu sorunu nasıl çözebilirim. Son olarak benim joyistiğim olmamasına rağmen maç yapmak için girdiğimde joyistik çıkıyor ve bilgisayara karşı maç yapamıyorum. Öneri ve Yardımlarınızı bekliyorum.