S n i p e r Arkadaşlar BlackGod kardeşin formaları kitserver'a atıyorum fakat chelsea milan gibi lisanslı takımların oyun içinde formaları bozuk çıkıyor diğerlerinde sorun yok yardım please emeğinize şimdiden teşekkürler :)
S n i p e r Orjinal Mesajı Yazan: cyberclown attrib dosyas1nda 78 yazan yerleri 37 yap... kardeş sağol dan biraz daha açık yazarmısın attrip dosyasına nerden ulaşırız GGS programından mı ?