Cambaz İlk yaptığımda çok hoşuma gitmişi Gs paketi.Böyle kendimin yaptığım birşeyle oynamak çok zevk vermişti bana.Ve bu zevkten mahrum kalmamak için 2. çalışmam olan Chelsea Arkaplan paketini yaptım.Hem kendim için hem bütün Fm severler için. Teşekkürler; Footer(Monster*) Not:Aurora2006 uyumludur.Eğer yoksa İndirmek için tıkla Bi kaçtane screen Download Chelsea ArkaPlan Paketi
oSa İndirip denedim, her yönüyle güzel bir çalışma olmuş; tebrikler. Yabancı takımlar için yapılan arkaplan paketleri burada yeterince ilgi görmeyebilir. O yüzden sortitoutsi gibi bir yabancı sitede de yayınlayın bence.
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: oSa İndirip denedim, her yönüyle güzel bir çalışma olmuş; tebrikler. Yabancı takımlar için yapılan arkaplan paketleri burada yeterince ilgi görmeyebilir. O yüzden sortitoutsi gibi bir yabancı sitede de yayınlayın bence. Herkese çok teşekkür ederm. oSa senin tavsiyenle birde orda yayınladım.Bu benim için iyi bir tecrübe olur umarım.
Pentagram_15 Ellerine sağlık çok güzel bir çalışma. oSa doğru demiş. Orada yayınlamak dışa dönük çalışmalarda daha önemli.
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: pEnTaGrAm_15 Ellerine sağlık çok güzel bir çalışma. oSa doğru demiş. Orada yayınlamak dışa dönük çalışmalarda daha önemli. Teşekkür ederim.Forumda yayınladım dakat adamın biri formalara takmış durumda:Adama diyorum ki bunun boyutları var bulmak çok zor.Gelmiş bana artistlik yapıo yaw:)
Cambaz Orjinal Mesajı Yazan: Makaay :) calısma güzel sen kimseye kulak asma Saol. Ama adama diyorum ki 1024*786 boyutlarında olacak.Adam bana gelio 640*450 860*565 boyutlarında resim upload edio lan salak baksana bi üstte ne yazıorum.Koskoca yazmışım 1024*786 die anlamıo herif.Boyutlarını değiştir dio,küçük resimelrin boyularını değiştirince kötü görünüyo diyorum adam hala kendi havasında.Sinirlendim:duvar: Şimdi o adam karşımda olcak :kavga: :silah: ahh ahh.
Pentagram_15 Makaay'ın dediği gibi güzel bir emek çıkmış ortaya. Kimseye kulak asma. Zaten seni bulan onları diyorsa bir iş vardır onda.
oSa Orjinal Mesajı Yazan: cambaz Saol. Ama adama diyorum ki 1024*786 boyutlarında olacak.Adam bana gelio 640*450 860*565 boyutlarında resim upload edio lan salak baksana bi üstte ne yazıorum.Koskoca yazmışım 1024*786 die anlamıo herif.Boyutlarını değiştir dio,küçük resimelrin boyularını değiştirince kötü görünüyo diyorum adam hala kendi havasında.Sinirlendim:duvar: Şimdi o adam karşımda olcak :kavga: :silah: ahh ahh. Boşver sen onu; güncel resimler buldukça biriktirip v2yi çıkartırsın ;) Bu arada sen foruma yazmışsın, siteye de ekle istersen. Forumda gözden kaçabiliyor (tecrübe ile sabit :D)
Cambaz Evet arkadaşlar uzun bir bekleyişten sonra çalışmam sortitoutsi'de yayınlandı.İsteyenler yorum yapabilir.