İyi ama herkesin zevkinin aynı olması mı gerekir? Ben de WoW oynadım ama beğenmedim ve şimdi Star Wars Galaxies alacağım ve beğenmesemde o oyunu oynarım çünkü Star Wars! Herkes Warcraft evrenini sevmeyebilir nasıl Star Wars'u sevmiyorsa. Ona bakarsan Ultima Online da çok az ilgi görüyor bu forumda ama bence en iyi online oyun belki de o. Herkes kendine yakın olan evreni seçer Warhammer, Vampire, Everquest, Warcraft, Star Wars, Star Trek, D&D. Hiçbirini bile seçmeyebilir böyle evrenlerden herkesin hoşlanmasını bekleyemezsin.